Nije poznato kada bi Novosađani i putnici koji dolaze u grad ponovo mogli da koriste deo Železničke stanice, koja je zatvorena od 1. novembra 2024. godina, kada je pala nadstrešnica.
Narode nemojte se igrati sa životom,nemojte slučajno ulaziti ikada više u tu sranicu, pašće kad tad jer kompletan krov nema kontra teg ili ti nadstrešnicu.
Svako dobro
Od srca zelim nasem gradonacelniku da se svaki dan vozi gradskim prevozom, i to u spicu, umesto sto se vozika kolima sa vozacem i parkira gde stigne, pa da se isto tako provoza i to te jadne stanice u Petrovaradinu i pokusa da uhvati autobus nazad za grad. Da vidim hoce li njemu vozac gps pred nosom zatvoriti vrata kad voz kasni, a kasni svaki dan.
Prebacite autobusku stanicu na novu koja stoji prazna,a sadasnju koja je blizu zeljeznicke pretvoriti u zeljeznicku.Napraviti stepenice do perona i to je to.Vlast posle neka resava papire i sudbinu ostecene zgrade.
Fale ima dozvole. Nesto jos uvek nije bezbedno. Recite istinu, sta nije bezbedno? A cim fale dozvole, znaci neko nece da potpise, znaci da jos ima nade da neko ima mozga i savesti. A zasto niste nista radili godinu dana da stvorite uslove da se dobiju te dozvole, ili ste se opet ugradili, ali nece da može izgleda ovog puta!
Sramota, proslo je skoro godinu dana i sve i dalje stoji kao da je u pitanju ispitivanje nuklearne elektrane a ne jedne manje zgrade na zeleznickoj stanici. Kao da neko namerno opstruise da strucnjaci ispitaju statiku konstrukcije i procene stabilnost objekta, da li ga sanirati ili rusiti, da narod zna na cemu je, moze li uopste koristiti zeleznicu. Ovako se odugovlaci u nedogled i nikom nista.
Zakasili ste sa proverama...16 ljudi je poginulo...manite nas z. stanice i odlaska na nju...bilo koji njen deo...samo kada je vidim...podseca na smrt neduznih ljudi.
Jedanaest meseci maltretiranja putnika i stanovnika Petrovaradina!!! U normalnoj državi rešenje bi se našlo za mesec dana! A da - u normalnoj državi nadstrešnica ne bi pala, ili bi bar bili već kažnjeni svi odgovorni!!
Aljkavi, šljampavi i bahati nisu u stanju za 11 meseci da na sajtu za kupovinu karata izbrišu da polazi iz NS. Kolski prilaz, koji već postoji, nisu u stanje prilagoditi. Znaju samo neodgovorno i bezobrazno davati lažne izjave.
I sav železnički putnički saobraćaj se preselio u Petrovaradin.
A tek što gradski oci ne rade ništa po pitanju svakodnevnih gužvi, saobraćajnog kolapsa i manjka parking u Petrovaradinu, uopšte po odnosu grada prema Petrovaradinu, to je jedna veoma posebna priča!
Ako je broj autobusa i pojacan, pojacali su ih za 10%, sto nema nikakvog efekta, sto znaci da je izjava sve u svemu laz. Gradjani Bloka 8 u Petrovaradinu, gde se nalazi stanica, koji godinu dana zive saobracajni PAKAO su na jedvite jade izborili sastanak sa gradonacelnikom letos. Istina, bar im je u lice rekao necete dobiti nista - kao izgovor je koristio budzet i probleme sa budzetom. Pa je onda upotrebio psiholoski trik i rekao "ali eto ako nesto bar mozemo to su patrole i da djubretari u vreme kolapsa ne dolaze da prazne kontejnere i prave jos vecu kataklizmu". Cisto da ljudi lakse odu kuci. Slagao je i to. Patrola je bila jednom (bukvalno), djubretari dolaze kad stignu.
Kada neko ljudsko bice UMRE jer hitna pomoc i vatrogasci ne mogu da pridju Bloku 8 u jedno 4-5 navrata dnevno kada su kompletni kolapsi, narod ce opet izaci na ulicu, i biti okarakterisan kao strana agentura, zombiji ce klimati glavom i psovati ih kako ruse divnu Srbiju, a Srbija propala drzava kojoj nema spasa.
Због овакве ситуације, трпе сви. Највише грађани Петроварадина. Петроварадин није предвиђен за овакав обим саобраћаја, ту су и бројна градилишта и теретни камиони, плус транзит у правцу Карловаца, Буковца, Каменице и Иришког венца, стање је неиздрживо. Загађење издувним гасовима је огромно. На три велика паркиралишта намењена станарима Блока 8, никад нема места. Таксисисти, а и остали се угледају на њих, па уместо кроз Ф.Штефановића великом брзином иду кроз Фрушкогорског одреда, која је једва мало већа од обичног тротоара, и на којој увек има шетача, деце, мајке с дечјим колицима, јер то је наше двориште, а не улица за транзит, итд. Сви једва чекамо да продари главна железничка станица, али то се стално помера. Тако трпимо сви, грађани, Петроварадин, путници, станари Блока 8, једино је овакво стање добродошло таксистима. И мало по мало то постаје нормално, а то је најгоре.
U tu stanicu više niko neće ući. Moje kolege i ja više ne idemo ni u Petrovaradin na stanicu. Idemo kolima za Beograd. Skupi se nas nekoliko i podelimo troškove. Železnice Srbije nas neće više nikad videti.
Ja nikada više neću ući u bilo koju verziju te zgrade...
Takođe se nikad više neću voziti na njihovim prugama!
Nemam više poverenja!
Ko hoće neka izvoli, ja sam završio...
Putujem vozom svaki dan. Uopste nije pojacan broj polazaka ni trojke no devetke, niti tog besplatnog busa. Idu na svakih 20 do 30 minuta, taksisti odusevljeni i gle cuda stalno jedno udruzenje na stanici, pogodi koje boje. Samo sad salju zglobni bus umesto onog raspalog bez klime. O tome sta treba da se ispituje Micin uopste nije kompetentan da daje izjave nego neko iz Infrastrukture zeleznice. Nisu poceli nikakvi radovi na proveri stabilnosti jos uvek, a evo prodje skoro godinu dana.
Džabe zglobni autobus kad red vožnje iz centra ka Petrovaradinu nije usklađen sa polascima voza.
Džabe zglobni autobus kad vozovi kasne zbog "krađe kablova". A ne bi bio problem kašnjenje, da su prolazi na tzv. stanici Petrovaradin dovoljno široki da prime sve putnike koji stignu. Ovako, kasnimo zbog kablova, kasnimo zbog guranja kroz prolaze. A u međuvremenu vozači "zglobnog" ne čekaju... Mislim da obožavaju da nam zatvore vrata pred nosom dok trčimo od stanice ka busu.
Džaba zglobni kad su nesposobni za bilo šta, osim za vlastito bogaćenje i uništavanje svega čega se dodirnu.
Nisu ni znali da postoji kolski prolaz, dok im neko strucan nije ukazao.
To pokazuje koliko su se "dobro" spremili za rekonstrukciju, gledajuci samo cifre koje ce strpati u dzep.
Siguran sam da ce se svi ovi kao micin (namerno malim) stideti, a deca ce ga pitati sta je radio toliko pogresno.
Ništa od ovog, nekada, lepog grada neće ostati. Ovi su kao termiti, šta god da dotaknu, osuši se ili se sruši i neko strada.....
Železnička stanica, Banovina, Tanurdžićeva palata, upitna je i Katedrala, Promenada, Divljanje sa betoniranjem i besomučnom gradnjom stambeno poslovnih objekata upitne čvrstoće i bezbednosti.... (ne daj bože zemljotresa)
Kako su krenuli, bojim se da će i na Petrovaradinskoj tvrđavi početi da grade vikendice za "elitu"...
A vi i dalje podržavajte sve "napredno".....
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Neizvesno vreme povratka na Železničku stanicu: Dodatne analize, pa uređenje prilaza
Autor: 021.rs
Novi Sad
•26.09.2025.
•12:30 > 12:46
Komentari 29
Šumadinac
Svako dobro
Ana
Kivan
NSdjanka
Sale NS
Molim
Molim one koji su mi dali osam minusa (mislim da ih je jedan dao sve) da kaže šta nije tačno u mom komentaru.
ns
Hm
Kaja
Balkan ekspres
"Zato što nisam hteo da se potrudim."
Pićuka
pajo patak
Ajme Nama
casovnicar
A tek što gradski oci ne rade ništa po pitanju svakodnevnih gužvi, saobraćajnog kolapsa i manjka parking u Petrovaradinu, uopšte po odnosu grada prema Petrovaradinu, to je jedna veoma posebna priča!
Novosađanka
Nebitno
Kada neko ljudsko bice UMRE jer hitna pomoc i vatrogasci ne mogu da pridju Bloku 8 u jedno 4-5 navrata dnevno kada su kompletni kolapsi, narod ce opet izaci na ulicu, i biti okarakterisan kao strana agentura, zombiji ce klimati glavom i psovati ih kako ruse divnu Srbiju, a Srbija propala drzava kojoj nema spasa.
Sve je to normalno.
@Rasa sa salasa
Петроварадин
Aleksa
Nisu u stanju da jednu od zgrada A, C ili D uvedu kao alternativno resenje za grad od 350.000 stanovnika da ima zeleznicku stanicu. Godinu dana.
Nisu.u.stanju.da.vode.drzavu.
U stanju su da muvaju, kradu i, i dalje zbrzavaju ostale projekte koji su u toku izgradnje.
S
Vidoviti Limanac
Takođe se nikad više neću voziti na njihovim prugama!
Nemam više poverenja!
Ko hoće neka izvoli, ja sam završio...
Ana
Osmi putnik
Džabe zglobni autobus kad vozovi kasne zbog "krađe kablova". A ne bi bio problem kašnjenje, da su prolazi na tzv. stanici Petrovaradin dovoljno široki da prime sve putnike koji stignu. Ovako, kasnimo zbog kablova, kasnimo zbog guranja kroz prolaze. A u međuvremenu vozači "zglobnog" ne čekaju... Mislim da obožavaju da nam zatvore vrata pred nosom dok trčimo od stanice ka busu.
Džaba zglobni kad su nesposobni za bilo šta, osim za vlastito bogaćenje i uništavanje svega čega se dodirnu.
Rasa sa salasa
Serpiko
To pokazuje koliko su se "dobro" spremili za rekonstrukciju, gledajuci samo cifre koje ce strpati u dzep.
Siguran sam da ce se svi ovi kao micin (namerno malim) stideti, a deca ce ga pitati sta je radio toliko pogresno.
PUUMPAAJ
Vesna
Oni uništavaju, ne popravljaju.
Saša
Železnička stanica, Banovina, Tanurdžićeva palata, upitna je i Katedrala, Promenada, Divljanje sa betoniranjem i besomučnom gradnjom stambeno poslovnih objekata upitne čvrstoće i bezbednosti.... (ne daj bože zemljotresa)
Kako su krenuli, bojim se da će i na Petrovaradinskoj tvrđavi početi da grade vikendice za "elitu"...
A vi i dalje podržavajte sve "napredno".....
Joki
Pedja
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H